is wifi gebruik gratis met aldi talk?

ik wil graag een pakket kopen van aldi talk, maar ik heb een mobiel met wifi, betaal ik daar dan voor of is het gewoon gratis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Wifi is altijd gratis, maakt niet uit welke simkaart je hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In hotels e.d. is wifi lang niet altijd gratis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wifi is wel gratis, ze willen alleen geld voor ze je de code geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duh, dan is ook je internet via je provider gratis... zolang je het niet gebruikt. Bovendien, de wifi-code krijg je veelal gratis; je betaalt enkel voor de web-toegang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt bedoelt dat je niet aan je provider hoeft te betalen. Dat je aan het hotel moet betalen heeft niks met je provider te maken.
Zoals al gezegd is WiFi gratis omdat deze niet via je mobiele provider loopt.
Je moet begrijpen dat er twee manieren zijn om met je mobiel internet te ontvangen:
1) WiFi, dus via een lokaal netwerk (als thuis met de router). Je moet specifiek op dit netwerk inloggen.
2) via het mobiele netwerk van je provider (HSPA, 3G). Hiervoor moet je wel een data-abonnement hebben.

Dus even goed kijken op je mobiel welk netwerk je gebruikt.