Hoe muziek uploaden op Philips GoGear SA1VBE04KM MP3 speler?

Heb MP3 speler in USA gekocht voor kleinzoon. Volgens verpakking zit er 'n cd-rom in voor installatie op computer. Maar eenmaal thuis opengemaakt en zit er geen cd-rom in. Hoe moet ik nu muziek uploaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Software is te downloaden van Philips Internet. Google de volgende 2 woorden: SA1VBE04KM software. Klik de eerste optie and download de Philips Songbird software.
Good luck!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top, Querido. Bedankt