Op welke site kan ik Sony Vegas downloaden? (zonder virussen)

Ik wil dolgraag dat video progamma hebben maar ik ben bang dat ik virussen download. dus weet iemand een leuke site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan het kopen en downloaden op de site van sony zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De enige plaats waar je software vandaan kunt halen waarvan je zeker weet dat deze niet geinfecteerd zal zijn met een virus, is van de leverancier van de software zelf. Op geen enkele andere plaats zul je een absolute garantie vinden van virusvrije software.

Toegevoegd na 33 seconden:
Behalve natuurlijk in (online) winkels waar je deze software legaal koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Er zijn gevallen bekend dat de originele software van de fabrikant zelf een virus had. Absolute garantie bestaat er dus sowieso niet.
-Shareware, Freeware en Open Source staat vaak verspreid over meerdere mirror-servers. Dus niet alleen op de plaats van de leverancier zelf. Bovendien hoef je die software helemaal niet te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt - absolute garantie is er niet. Maar de vraagstelling doet me vermoeden dat de vrager op zoek is naar een plaats om deze (dure - dus niet freeware of open source) software te downloaden zonder ervoor te betalen. Dan kom je per definitie in een (groter) risicogebied voor virussen en malware terecht.