Ik heb begrepen dat de Galxy Tab 10.1 niet als externe opslag aan de pc kan worden gehangen. Je zult dus het softwarepakket KIES wat Samsung meelevert voor de synchronisatie moeten gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een galaxy krijg je een oplader die je loskan kopelen,de ene kant gaat je pc in en de andere kant in je tab,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat erom of je pc de Tab herkent als USB-disk. Je kunt dan met de verkenner er bestanden naartoe zetten. Wanneer dat niet het geval is, dan kun je het programma KIES downloaden van de website van Samsung. Wanneer je KIES geïnstalleerd hebt, kun je dit gebruikmaken om jestanden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
... Om je bestanden over te zetten. Sorry. Dikke vingers en klein mobiel toetsenbordje.