Alles is mogelijk

De gemakkelijkste manier is 2 accounts hebben in je windows.
Je installeer het programma in het account met wachtwoord beveiligd en selecteer vervolgens 'alleeen deze gebruiker' (gebruiker zoals Administrator)

Je 2de account heeft geen wachtwoord nodig om in te loggen op de pc maar ziet het programma niet. (gebruiker zoals gezinslid)

Een andere optie is, het programma installeren en dan die map beveiligen met het programma: truecrypt

Een ander optie is gewoon zorgen dat de map van het programma als ook de iconen verborgen zijn. Maar als je het weet staan of je zet verborgen mappen en bestanden tonen aan dan vind/start het gewoon op.