Ik heb een usb kabel gekocht voor de samsung chat maar het lukt mij niet om verbinding te krijgen met de computer, iemand tips?

ik wil graag bestanden en foto's op mijn telefoon zetten vanaf mijn computer. Eventueel ook muziek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan bij pc-verbindingen alleen kiezen uit samsung kies en massaopslag. nou als ik samsung kies neem daar kom ik niks verder mee. heb het ook gedownload maar hij blijft problemen met verbinding aangeven omdat ik windows media player moet downloaden zegt ie maar dat heb ik al gedaan..?? en als ik massaopslag kies dan heeft ie het over een geheugenkaart maar het moet toch ook zonder kunnen?
ik heb er helaas helemaal niks bijgekregen :-(
en ja ik gebruik windows!

Antwoorden (3)

misschien moet je in het menu van je samsung chat nog usb verbinding open maken
heb je er ook een cd met driver of software bij gekregen
gebruik je windows ??
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan bij pc-verbindingen alleen kiezen uit samsung kies en massaopslag. nou als ik samsung kies neem daar kom ik niks verder mee. heb het ook gedownload maar hij blijft problemen met verbinding aangeven omdat ik windows media player moet downloaden zegt ie maar dat heb ik al gedaan..?? en als ik massaopslag kies dan heeft ie het over een geheugenkaart maar het moet toch ook zonder kunnen?
ik heb er helaas helemaal niks bijgekregen :-(
en ja ik gebruik windows!
capthavoc
12 jaar geleden
ik denk dat hij echt niet zonder die geheugenkaart kan
maar wat wil je precies doen ?
op dat stukje interne geheugen zit waarschijnlijk alleen je software en wellicht maar een paar ringtones plaatjes ed
dat is waarschijnlijk te weinig om iets op te zetten
een microsdkaartje is echt niet duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil plaatjes en muziek voornamelijk van mijn computer naar mijn telefoon verplaatsen zegmaar. maar ik ben bang dat ik misschien toch een geheugenkaartje nodig heb dan.. weet je ook toevallig hoe duur ze ongeveer zijn?
je moet op het scherm van je telefoon ''samsung kies'' aan zetten en dan verbind die automatische.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet Samsung Kies downloaden en installeren op je computer. Start dan als eerst kies op en daarna koppel het kabel en start je Kies op je mobiel.