Hoe verwijder ik mijn hotmail account/ e-mail adres. Ik gebruik al lange tijd een andere en wil deze nu verwijderen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.5K

Het beste antwoord

Stap 1
Log in op je account. Dit doe je door naar Hotmail.com te gaan, en daar je gegevens in te vullen.

Stap 2
Klik rechtsbovenin op “Opties” en kies voor “Meer opties”.

Stap 3
Klik op de bovenste link, genaamd “Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken” onder het kopje “Account beheren”.

Stap 4
Kies voor “Account sluiten”, helemaal onderin.

Stap 5
Lees de waarschuwingen goed door, en vul je wachtwoord in.

Stap 6
Je zult nu waarschijnlijk een melding krijgen dat je Windows Live Hotmail-account nog verwijderd moet worden. Klik op “Uw Microsoft-account sluiten.”.

Stap 7
Lees deze tekst ook weer goed door. Let erop dat je 270 dagen de tijd hebt om jezelf te bedenken, hierna wordt je emailadres vrijgegeven en is deze voor iedereen te registreren. Je oude e-mails zijn uiteraard niet te lezen.

Stap 8
Klik op “Account sluiten”.

Stap 9
Je account is nu verwijderd. Probeer niet om weer opnieuw in te loggen, omdat je account dan weer geactiveerd zal worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

U kunt er hotmail account volgensmij niet verwijderen maar als je heel veel mailtjes verstuurd word hij onbruikbaar gemaakt weet ik uit ervaring
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hield het hotmailadres even ingedrukt toen ging het naar instellingen,daar staan allemaal dingen die je aan en uit kan zetten ,daar stond "wissen " rechts bovenin ik klikte op wissen,kreeg een melding weet u zeker dat u,uw account wilt verwijderen,drukte weer op wissen en klaar,account verwijderd,op mijn telefoon