Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik mijn hotmail account/ e-mail adres. Ik gebruik al lange tijd een andere en wil deze nu verwijderen.

None

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Stap 1
Log in op je account. Dit doe je door naar Hotmail.com te gaan, en daar je gegevens in te vullen.

Stap 2
Klik rechtsbovenin op “Opties” en kies voor “Meer opties”.

Stap 3
Klik op de bovenste link, genaamd “Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken” onder het kopje “Account beheren”.

Stap 4
Kies voor “Account sluiten”, helemaal onderin.

Stap 5
Lees de waarschuwingen goed door, en vul je wachtwoord in.

Stap 6
Je zult nu waarschijnlijk een melding krijgen dat je Windows Live Hotmail-account nog verwijderd moet worden. Klik op “Uw Microsoft-account sluiten.”.

Stap 7
Lees deze tekst ook weer goed door. Let erop dat je 270 dagen de tijd hebt om jezelf te bedenken, hierna wordt je emailadres vrijgegeven en is deze voor iedereen te registreren. Je oude e-mails zijn uiteraard niet te lezen.

Stap 8
Klik op “Account sluiten”.

Stap 9
Je account is nu verwijderd. Probeer niet om weer opnieuw in te loggen, omdat je account dan weer geactiveerd zal worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

U kunt er hotmail account volgensmij niet verwijderen maar als je heel veel mailtjes verstuurd word hij onbruikbaar gemaakt weet ik uit ervaring
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hield het hotmailadres even ingedrukt toen ging het naar instellingen,daar staan allemaal dingen die je aan en uit kan zetten ,daar stond "wissen " rechts bovenin ik klikte op wissen,kreeg een melding weet u zeker dat u,uw account wilt verwijderen,drukte weer op wissen en klaar,account verwijderd,op mijn telefoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding