kan ik whatsapp krijgen op mn windows 7 laptop?

kan whatsapp op mn laptop met windows7??

Toegevoegd na 9 uur:
Maar dan bedoel ik ook gratis :P

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2K

Antwoorden (5)

Nee whats app werkt alleen op een mobiel. Je hebt namelijk een mobiel nummer nodig om het te activeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, whatsapp is alleen voor smartphones!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nooit geweten dat dat kon... +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb een paar maanden geleden me nog suf gezocht maar toen leek het echt niet te kunnen. Nergens gelezen dat het nu wel kan... +1
capthavoc
11 jaar geleden
ik had bijna hetzelfde gezegd maar toch maar even checken
vraag me wel af hoe dat nu werkt met je telnummer ?
maar goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Capthavoc - De oplossing op deze website is een handleiding. Deze handleiding zal verwijzen naar Youwave, een emulator for Android. Op http://www.youwave.com/ kun je meer informatie vinden. Youwave is een emulator die Android OS laat draaien op je desktop. Binnen dit Android OS kun je WhatsApp als applicatie installeren. Youwave is niet gratis. Het kost 14,99$.
capthavoc
11 jaar geleden
er was laatst ook een of ander beta geloof ik ?

http://bluestacks-app-player.nl.softonic.com/ ik weet niet of whatsapp daar ook op kan ?
capthavoc
11 jaar geleden
ik zie hem wel staan daar gratis weet ik niet ?
misschien heb je mazzel en geloof dat het een beta is dus hoelang het gratis is weet ik niet want ik ga het niet zelf proberen
heb al whatsapp ;)
Ja, dat kan.

Op http://www.youwave.com/ kun je meer informatie vinden. Youwave is een emulator die Android OS laat draaien op je desktop. Binnen dit Android OS kun je WhatsApp als applicatie installeren.

Youwave is niet gratis. Het kost 14,99$.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://bluestacks.com/! hiermee kan je android app's (.apk files) "spelen". dus ook whatsapp gebruiken. let wel op! je kan je mobiele nummer maar op 1 whatsapp gebruiken. (je kan de app's ook in het programma zelf downloaden)