ik ben mijn patroon vergeten ik meer dan 20 keer in getoetst nu moet ik mijn gmail account invoeren maar dan zegt ie dat het wachtwoord onjuist is?

het apparaat is een samsung galaxy tab p1010

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Expecto Patronum!" al geprobeerd?

Antwoorden (1)

hoi poterdoom,

in de laptop zit een contactje, dat bij overbrugging het password overbodig maakt (ik neem aan dat je met 'patroon' het password bedoeld)

uiteraard is dit een geheim contact, twee pinnen uit een willekeurige connector, of twee eilandjes van de print, zonder verdere aanwijzing.
dit is gedaan om bij diefstal de gegevens te beschermen en de laptop voor de dief onbruikbaar te houden.

de fabrikant weet dit natuurlijk wel, maar zal dat niet zomaar vertellen. je zal de laptop moeten opsturen.

ik weet het (uiteraard) ook niet, maar heb hetzelfde meegemaakt, vandaar dat ik dit weet.
ja, ik noteer nu mijn passwoorden. (schade en schande zijn harde leermeesters)

veel suc6,
groeten, Dré