acer aspire 5750 of 7750?

Ze zijn ongeveer hetzelfde, de een soms wat goedkoper, je hebt er verschillende soorten van. Wie heeft er ervaringen mee en kan mij het verschil uitleggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi Dscool, ik heb geen ervaring met deze laptops (heb wel jaren een acer gehad, maar die is inmiddels overleden)

Als ik de specificaties van beide modellen bekijk, zeg ik:
Ga voor de 5750.

Waarom?
Hij heeft een snellere processor, dan de 7750
Er zit een Nvidia geforce video chip in (ik zweer bij Nvidia geforce)

De 2 laptops die ik met elkaar heb vergeleken staan in de bronnen.

Maar, daar staat tegenover dat er meerdere modellen zijn met de nummers 5750 en 7750. Dus zo lang ik niet precies weet welk model je wilt kan ik geen definitief antwoord geven.

Kijk maar even hier
alle modellen van de 5750:
http://www.laptopshop.nl/zoeken?searchfilter=shopid%3A305&query=5750

Alle modellen van de 7750:
http://www.laptopshop.nl/zoeken?searchfilter=shopid%3A305&query=7750