stopt hotmail ermee?

als dat zo is, moet je al je belangrijke berichten naar een ander account bijvoorbeeld Gmail sturen? of kan je gewoon bij je belangrijke berichten? als het is dat je het naar een ander account bijv. gmail is, hoe doe je dat het snelst naar dat account sturen?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik weet dus niet of het waar is,.. maar ik heb het gehoord. Die gene zegt: "Microsoft stopt ermee, dus dan stopt hotmail er gelijk ook mee". zo heb ik het te horen gekregen. nogmaals, ik weet niet of het waar is..

Toegevoegd na 13 minuten:
net zei een van jullie dat je outlook kan gebruiken, maar doet tie het dan wel als hotmail stopt?..
sorry ik begrijp er helemaal niks.. :$

Toegevoegd na 30 minuten:
ojaa, nog 1 vraagje blijft MSN het nog doen? hoop het wel:)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Omdat GMail de laatste tijd meer gebruikers krijgt gaat Microsoft verder met een opvolger, bezoek maar eens http://outlook.com!

Toegevoegd na 1 minuut:
En Outlook werkt gewoon als Hotmail stopt. Nu kan je ze allebei gebruiken, maar volgend jaar alleen Outlook.

Toegevoegd na 10 minuten:
Hotmail: 4 juli 1996 - 1997 Microsoft Hotmail: 1997 - 2000 MSN Hotmail: 2000 - 2006 Windows Live Hotmail: 2006 - 2013 Outlook: 31 juli 2012 - ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee
hotmail stopt voorlopig nog niet
gelukkig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen antwoorden geven als je het niet WEET.
Hotmail stopt er wel degelijk mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'voorlopig nog niet' is natuurlijk wel waar, maar het einde is in zicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is uitgebreid in het nieuws geweest dat 'hotmail' ermee stopt.
Ja, Hotmail gaat ermee stoppen. Maar Outlook neemt het allemaal over. Je adres en mail blijven gewoon bestaan! Zie http://www.outlook.com

Toegevoegd na 9 minuten:
Jazeker doet Outlook het. Het werkt zelfs nu al, klik er maar eens op. Als het (nog, want het is nog in ontwikkeling) niet bevalt kan je via het radertje rechtsboven weer terugkeren naar Hotmail.

Toegevoegd na 27 minuten:
Wat betreft MSN Messenger is het nog te vroeg om over te stappen, want daar zijn problemen mee. Je kunt dan niet chatten met de nu bestaande contactpersonen, omdat die adressen nog niet automatisch overgezet worden. Ze zijn ermee bezig, dus dat komt nog.
Amadea
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
klopt helemaal +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Amadea: In reactie had ik al naar een eerder antwoord van jou verwezen. Dit vond ik meer gepast dan via copy/paste met jouw veren te pronken ;-)
Amadea
11 jaar geleden
Wat bezielt dan degene die op de minduim drukte?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, de ervaring op GV heeft mij geleerd dat er nu eenmaal individuen zijn die een 'min-hobby' lijken te hebben, en die daarbij te laf zijn zichzelf te identificeren en hun actie te onderbouwen.
ja het stopt ermee het word overgenomen
met een mail progamma dat twitter facebook hyves en mail in 1 want de laatste tijd zijn veel mensen gestopt met het gebruik van hotmail
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overgenomen door Microsoft zelf? lol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, het is niet overgenomen, maar het is opgevolgd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Microsuf voert al jaren een achterhoedegevecht om de hotmail / livemail populatie te behouden. De move van hotmail via live naar outlook is in eerste instantie een naamswijziging in de hoop dat het slechte (spam) imago af te schudden. Ten tweede voorzie ik een koppeling met de windows 8 - app - store. Reken er maar op dat je windows 8 installatie je (bijna) zal verplichten om er een outlook mail account aan te koppelen.
Msn blijft bestaan.
Ja hotmail gaat in 2013 weg en dat wordt outlook.com
Je live.nl hotmail.com of hotmail.nl
Email adres blijft nog gewoon bestaan en alle berichten gaan mee over.
En als je outlook al wilt gebruiken log je gewoon in met je hotmail gegevens op www.outlook.com