is het gebruik van een haardroger schadelijk nadat de haardroger is gebruikt voor de bbq?

Toegevoegd na 52 seconden:
wij hadden laatst een bbq, en ik moet zeggen de haardroger ruikt er nog steeds naar, het leek me niet echt gezond om hiermee je haren af te drogen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Afgezien van dat je haar achteraf naar BBQ ruikt, is het absoluut niet schadelijk voor je gezondheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de haardroger nog naar de barbecue ruikt is er stof en vetdeeltjes in de haardroger terecht gekomen, of het veilig is om hem te gebruiken durf ik niet te zeggen omdat ik niet weet waar de deeltjes terecht zijn gekomen, zou hem een paar keer buiten uit proberen tot ik zeker weet dat er geen brand ontstaat.

Volgende keer toch maar wat aanmaakblokjes gebruiken.