digitale fotolijst speelt niet alle jpg of jpeg bestanden af hoe kan dat?

Ik heb alle fotobestanden omgezet naar jpg bestanden. Sommige stonden al op jpg of jpeg. Daar heb ik niks aangedaan. Maar nu speelt hij ze niet allemaal af. Volgens de beschrijving moet hij dat wel afspelen. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K
gvrox
10 jaar geleden
In welk opzicht verschillen de bestanden die wel getoond worden van degene die niet getoond worden (bv resolutie) ? Als het precies de bestanden zijn die je hebt omgezet, op welke manier heb je dat gedaan ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had ooit eens gelezen dat je via (ik noem maar even wat op). Open mat paint en dan opslaan als jpeg afbeelding. Maar ik heb er totaal geen verstand van dat soort dingen. Zelf dacht ik dat de afbeelding misschien te groot is. Ik ben maar een leek hierin
paulus811
10 jaar geleden
Ik heb zelf een Philips fotolijst en daar zit software bij die de foto eerst omzet in een leesbaar formaat voor de fotolijst. Daarbij wordt ook de resolutie omgezet zodat de foto niet onnodig veel ruimte inneemt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hahaha die heb ik ook. Ik had de gebruiksaanwijzing niet. Dus even op gezocht op het internet. Inderdaad er zit een cd. Bij even opzoeken en proberen dan moet het vast wel lukken. Ik zal beter op letten en lezen scheelt een hoop.
Maar toch bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had helemaal niks aan het cdtje. Daar op staan alleen de digitale gebruiksaanwijzing op. Nu lukt het nog steeds niet.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat er tijdens het 'omzetten' wat fout is gegaan in de codec van de afbeelding. Probeer eens een andere extensie en kijk of je fotolijstje hem nu wel pakt. Ik raad je hierbij de volgende software aan: Bulk Image Converter (zie bron.)
Succes!
Vragen? Stel ze!