Waarom print mijn printer geen zwart inkt?

Ik heb een HP Photosmart B110a. Ik moest iets uitprinten van 6 pagina's. Maar na 1 pagina kreeg ik geen zwarte tekst meer te zien. En nu kan ik nog steeds geen zwart meer uitprinten. De zwarte inktcatridge is nog vol en aan het uiteindelijk komt er nog zwart inkt uit. Dus waar zou het probleem kunnen liggen en hoe los ik het op?

9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Reinigen? Misschien zijn de spuitmondjes verstopt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eric1993
9 jaar geleden
Al meerdere malen geprobeerd, maar zonder succes. Ik heb ook een extra reinigings methode geprobeerd, maar ook geen succes. Zijn er meerdere manieren?