Kan ik mijn telefoon opladen met een andere onbekende oplader?

We hebben een iphone 4 en iphone 5 en hebben de mr. handsfree oplader gezien bij de kruidvat. Op de site van mr handsfree lijkt t te kunnen, maar op de site van de kruidvat zie ik hier niets over terug. De site van mr handsfree is: http://www.mrhandsfree.com/en/shop/7318-portable-power-chargers/product/7320-portable-power-charger-2600-mah. Bij de kruidvat heb je hetgeen van de afbeelding.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat zou moeten kunnen inderdaad. Op de foto laat je hetzelfde product zien als in de link van de fabrikant en ze stellen duidelijk dat je er een iphone mee kunt opladen.

Het is wel echt een ladertje voor noodsituaties he, als je een dag/weekend weg gaat zonder stroom o.i.d.

De capaciteit is 2600 mAh van dit ladertje. Je zou even op de achterkant van de batterij van je iphone kunnen kijken wat de capaciteit is van die batterij.

Mijn nokia batterij staat bijvoorbeeld 1430 mAh op. Die zou ik met deze lader dus nog geen twee keer kunnen opladen voordat de lader zelf weer aan de stroom moet.

Bedenk dus wel even waar je m voor nodig hebt, en of je de capaciteit voldoende vindt.