Hoe zet ik mp3 bestanden op mijn iPad en iPhone?

Ik heb kort geleden mijn iPhone en iPad op iOS 8.01 gezet en nu wil ik boeken (doet zijn aangeschaft in de istore) en mp3 bestanden op mijn iPad en iPhone zetten. Het lukt mijn niet om het via iTunes te doen! Voor deze upgrade lukte dit wel? Wie weet hoe dit nu moet, vooral de boeken vind ik belangrijk!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Heb je Itunes al geüpdatet naar de nieuwste versie? Als je dit nog niet hebt gedaan moet je dat eerst doen, anders gaat het inderdaad niet werken met de nieuwe versie van IOS.

Als je de boeken in Itunes hebt gekocht kan je als het goed is, als je bent ingelogd met datzelfde account de boeken weer terug downloaden. De koop-knop is dan veranderd in een wolkje.

Gebruik je osx of windows?
Voor windows is er nog een alternatief zonder Itunes: http://www.mediamonkey.com/ een programmaatje om muziek over te zetten naar bijvoorbeeld een Iphone. Hier nog een uitgebreide uitleg van medimonkey in het Nederlands: http://computertotaal.nl/smartphone/muziek-op-je-ipad-en-iphone-zonder-itunes-62847

Ik hoop dat je hier iets meer kan, als je nog vragen hebt stel ze gerust.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo, bedankt voor je reactie. Ik heb op mijn pc Windows7 staan. En ik heb daarop de laatste versie van iTunes gedownload. Op mijn iPad en iPhone staat de versie 8.01 op. Voorheen had ik op iPad en iPhone de 7. ?? Staan. Nu de upgrade naar 8.01 ging het dus fout. De boeken die ik heb/had zijn niet officieel gevochten boeken maar werkte op de vorige versie perfect. Nu wil de heleboel niet werken. Zo ook met met mp3, ik wil dit voor de eerste keer eens op mijn iPhone zetten maar het lukt niet. Het aparte is dat het spul wel in de iTunes staat maar niet op de iPad en iPhone komt te staan. Zie graag of jij nog suggesties hebt. Voor de duidelijkheid ik ben niet helemaal pc vreemd. Het is gewoon een probleem waar ik niet zie wat ik vermoedelijk fout doe. Ben benieuwd naar je reactie! VRT, Maartenboy
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry voor de late reactie, school is weer begonnen. Voor de boeken heb ik misschien wel een oplossing zonder Itunes te gebruiken. Als je alle boeken op je pc hebt staan kun je die gewoon naar je eigen mailen. Open de mail op je Ipad/Iphone en daar kan je het boek gewoon downloaden en openen in Ibooks. Je kan natuurlijk ook gewoon je boeken/muziek op een cloud service (google drive, dropbox etc.) zetten en ze vervolgens downloaden op je Ipad/Iphone. Dat is iniedergeval een tussenweg, even over Itunes. Heb je Itunes al geprobeerd te herinstaleren? En wat is het probleem met Itunes precies? Ziet Itunes het toestel niet, ziet je pc het toestel niet of ziet Itunes het toestel wel maar kan je de muziek er niet inzetten? Mvg,Robixh