Hoe zet ik muziek op een mp4 difrnce mp1850 op windows 8?

Had gister een mp4 speler besteld, was heel erg blij omdat ik snel een mp4 speler nodig had want de geheugen van mijn telefoon zat al vol.
Het kwam vandaag binnen maar nu lees ik op de achterkant dat het alleen op windows 7 werkt en niet op windows 8.
kan ik hem als nog op de een of andere manier laten werken op mijn windows 8 laptop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb je het al geprobeerd? meestal werkt het toch wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee als ik de usb aansluiting er in doe krijg ik geen melding, alsof mijn laptop het niet herkent
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
raar, ik zou dat ding dan omruilen voor een w8 compatible spelertje

Antwoorden (1)

Goedenavond.

Eigenlijk is muziek op je mp4 speler zetten niet erg moeilijk, je moet het alleen net even weten.

* Ten eerste sluit je de mp4 speler aan op de computer met de mee geleverde usb kabel.
* Ga naar de map toe waar je je muziek hebt opgeslagen en kopieer al deze nummers.
* zoek de mp4 speler op de computer en plak daar alles in.

Als het goed is staat je muziek nu op je mp4 speler, als mij uitleg niet duidelijk genoeg is heb ik nog een filmpje opgezocht met extra instructies.

Succes!