Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik bestanden van een mp3 speler?

Als ik mijn mp3 speler aansluit op de computer en er 1 bestand op zet, blijken de verwijderde bestanden er nog op te staan als ik hem op de luidspreker aansluit. Hoe kan dat nu? Waar staan die bestanden precies en hoe verwijder ik ze van de mp3 speler?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
785
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zijn de verwijderde bestanden nog zichtbaar met de computer?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. Ze verschijnen alleen in beeld in het scherm van de mp3 speler
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer in de instellingen van verkenner verborgen bestanden aan te zetten en kijk of je ze dan wel kan zien

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Al eens geprobeerd om via deze computer op de schijfstation van je mp3-speler te klikken met de recht muisknop? Dan schijfopruiming uit te voeren. Soms blijven de bestanden namelijk in de prullenbak staan.

Prullenbak wissen kan ook een optie zijn.

Zijn het verborgen bestanden? Dan moet je ze eerst de weergave op verborgen bestanden weergeven zetten.

Mocht er helemaal niks. Mocht helemaal niks meer werken dan helpt alleen nog de schijf te formateren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De schijf bevat naast mijn mp3 bestand alleen veel bestanden met de extensie .DAT en .OMA en het programma autorun. Ik weet niet wat de gevolgen zijn als ik die bestanden wis.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding