Dat is zo'n drie á vier uur normaal gesproken, maar afhankelijk van de lader kan het wel tot zo'n tien uur duren....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! :D
Dat is moeilijk te zeggen. Dit hangt ook af van het type telefoon dat je hebt en het type oplader. Maar ga er van uit dat tussen 1 en de 3 uur je telefoon echt wel vol moet zijn!

Mijn Iphone is (mits ik hem dan niet gebruik) binnen ongeveer een uurtje wel vol.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! :D
Zelf heb ik een smartphone met een 2300 mah batterij. Het opladen ervan duurt zo'n 2,5 uur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel ongeveer 2 uur; maximaal 2,5
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! :D