Is een campuskaart van de TU/e waarvan de magneetstrip defect is, nog steeds een geldige kaart?

Ik heb momenteel een sportabonnement staan op mijn campuskaart. Om te mogen sporten moet je inloggen met deze kaart. Helaas is de magneetstrip voor de automatische incheckpaal defect gegaan. Een nieuwe campuskaart aanschaffen is prijzig (€30).

Vandaar de vraag of de campuskaart in principe nog geldig is of alleen defect.

Toegevoegd na 4 minuten:
Link met verwijzing naar de sportsite:
http://venus.tue.nl/sci-cgi/sci_8220.opl

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Je sportabonnement blijft sowieso geldig.
Als je je campus kaart bent vergeten kun je via de balie toch nog toegang krijgen (wel tegen een kleine boete, zie bron). Ik denk niet dat het leuk is om elke week met hetzelfde verhaal langs de balie te moeten gaan.
Vraag het gewoon in het sportcentrum eens na of het een probleem is om een defect kaartje te laten zien als toegangsbewijs?

De campus kaart is ook een bibliotheekpas, kopieerkaart en nodig voor lockers*. Daarvoor kun je je kaart dan ook niet meer gebruiken. Ik denk dat het daarom wel verstandig is om een nieuwe aan te schaffen. (Tenzij je geen van drieën ooit zal gebruiken.)

Weet niet hoe de kaart kapot is gegaan, maar misschien heb je een soort van garantie. Vraag het anders eens na (bij STU ofzo)?

*Ik dacht ook voor de lift in het Metaforum op bepaalde tijdstippen, maar ben ik niet helemaal zeker van.