Kan portforwarden je modem of router beschadigen?

Ik weet dat port forwarden schadelijk kan zijn, maar is het dat dat voor je modem, router of allebei?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Portforwarden is helemaal niet schadelijk voor je router. Het is een van de mogelijkheden die het apparaat biedt.
Het maakt je router wel iets kwetsbaarder. Mijn beveiligingscams werden onlangs gehackt door Russen. (stond in de krant). Ze hebben mijn paswoord er mee gevonden en een foto van mijn living op internet gezet.