Sinds enkele dagen starten auto's niet meer of deuren willen niet open met zender,rond ons appartement.Wie weet een oplossing?

Zelfs electrische auto's weigeren iedere dienst

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien een heel dom antwoord van mij maar ik heb mensen al eens suf zien klikken op hun afstands bediening van hun auto en niet begrijpen waarom de deur niet open wil om er achter te komen dat de batterij leeg is.

Daar zou je eventueel naar kunnen kijken, maar wat helaas ook veel voorkomt is dat de schakelaar van je afstandsbediening defect is. Helaas kan ik, en mogelijk andere mensen je niet goed op weg helpen met deze beknopte informatie, zou je ons misschien wat meer info kunnen geven? soms kan die ene regel het verschil maken om tot een correct antwoord te komen.