Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop je een DDR dans mat voor de PC-Laptop voor rond de 15 euro?

Ik wil graag een dans mat waarop ik DDR kan spelen.

Helaas kan ik ze nergens vinden, of kosten ze tot de 30 euro, wat ik een beetje overdreven vind voor een matje.

Ik heb tot nu toe alleen in één online winkel een gevonden, maar die is out of stock en komt ook misschien nooit meer in stock, dus daar heb ik ook weinig aan.

Het belangrijkste is dat het in de PC/Laptop kan.
Waar o waar kan ik dit kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hier heb ik de mijne ook gekocht. Werkt prima op de PC van mijn zusje, dus een laptop zal geen probleem zijn.

Wij hadden hem overigens 8 werkdagen na bestelling in huis.

http://nl.aliexpress.com/item/DDR-Dance-mat-Pads-Non-Slip-Dancing-Step-Dance-Mat-PC-USB-Mats-Pad-Best-quality/491249464.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel een winkel in nederland natuurlijk. Ik kan ook dingen op ebay kopen, maar dat vertrouw ik niet helemaal als het om elektronica gaat. (en mijn laatste ervaring met ali-express was zwaar kut omdat ik meer kwijt was aan de bank transfer via de ING dan de jas die ik toentertijd wou kopen. Heb geen creditcard, en ben ook niet van plan een te nemen.)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding