Mag je een smartwatch die je hebt geprobeerd nog terugsturen binnen de '14 dagen termijn'?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja. Zonder een smart-watch uit te proberen, kan je niet zeggen of deze aan jouw verwachtingen voldoet.
jc54
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En maakt het dan niet uit dat ik het plastic zakje wat om de laadkabel zat opengescheurd heb?
Je kunt nog even nakijken hoe het zit met producten die in of op het lichaam gebruikt zijn (hygiene). De wet spreekt over redelijkheid en billijkheid. Als voorbeeld: een mountainbike mag je proberen maar als je de fiets meeneemt op vakantie en na een week mountainbiken in de ardennen retour stuurt, is het product gebruikt. Dat is wat anders dan beoordeeld op de verwachting.