Is mijn facebook bericht wel aangekomen?

Ik had een prive bericht gestuurd naar een persoon die ik niet op facebook had maar dat bericht zou dus in postvak overige zijn gekomen.
Nu heb ik die persoon dus toegevoegd en vraag ik me af of de bericht die ik heb gestuurd nu al bekend is bij die persoon?
Of zit die nog steeds verstopt bij overige ?
Want je kijkt niet zomaar bij ''overige'' want je krijgt er ook geen melding van.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarschijnlijk nog steeds verstopt.

Antwoorden (2)

Als je de persoon hebt toegevoegd dan is het dus op Facebook een vriend van je! Op dat moment moet je kunnen zien bij messinger of hij/zij het bericht heeft gelezen. Er komt dan een symboolwetgeving van zijn Facebook bij het bericht te staan!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sijmboolwetgeving moet zijn " symbooltje"
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan zijn, dat het bericht toch nog in het "overige" vakje is blijven staan, omdat
de persoon op het moment van versturen, nog geen "vriend" was.
Dus voor de zekerheid maar even in het "overige"-vakje laten kijken.

Misschien even een berichtje op zijn/haar tijdlijn plaatsen, dat hij/zij in dat vakje moet kijken?