waarom hebben de samsung oortjes verschillende lengtes?

de linker is een stuk minder lang dan de rechter. heeft dit een rede?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk zit in de kortste een microfoon waardoor als je belt je goed verstaanbaar bent. Dit doet Samsung wel vaker
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De gedachte erachter is dat je het linkeroortje in doet en vervolgens het rechteroortje achter je nek om in je rechteroor doet.
Vandaar dat het kabeltje van het rechteroortje een stuk langer is.