bestaat er een draagbare compacte zeer lichte dvd speler met batterij zoals de ipad , duurtijd meer dan vier uur ?

Zoek een compacte dvd speler die een lange batterijduur heeft voor gebruik in vliegtuig.

8 jaar geleden
1K
gvrox
8 jaar geleden
Kun je niet beter de DVDs omzetten naar bestanden die je op een tablet af kunt spelen ?
doralien
8 jaar geleden
Dat doe ik nu al maar dvd eerst op computer zetten, dan converteren ,overzetten in itunes en dan nr ipad vraagt veel tijd , dus k zoek iets makkelijker.

Het beste antwoord

De meest simpele oplossing is simpelweg een SD kaartje in een Tablet stoppen en op de SD kaart een aantal films zetten. De standaard media player van Android of iOS kan veel bestands formaten afspelen, je kan er daarnaast ook nog muziek op zetten en dat afspelen mocht je na de film zin hebben om muziek te luisteren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sommige Tablets hebben geen SD kaart slot maar wel een groot geheugen dat in de tablet zelf zit, door je tablet aan de computer aan te sluiten kun je ook op dat geheugen je films zetten.

Verder zijn er nog kleine cardreaders die men aan kan sluiten op de USB poort van je tablet zodat je daar ee nSD kaart in kan stoppen, Action heeft deze in de winkel liggen voor nog geen 5 euro

Er zijn ook van dit soort cardreaders voor Apple tablets
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou kunnen kijken naar een portable dvd speler met accu, al is die lang niet zo compact als een ipad. Zodra er een dvd speler in een apparaat zit word het al gauw dikker.
En anders een klein laptopje met interne/externe dvd speler.

Je zou zelfs ook nog je ipad gewoon mee kunnen nemen, met een draagbare NAS, de films digitaal op je NAS zetten en zo bekijken via je Ipad
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe wou je een nas aansluiten op je iPad in het vliegtuig ?
doralien
8 jaar geleden
Ja en hoe gaat dat dan? Nu zet ik mijn aangekochte films op de computer , converteer ze en zet ze dan in itunes en dan op de ipad ...veel werk dus zoek gemakkelijke manier. Tweede vraagje hoe verbind ik de nas met de ipad? En speelt werk deze nas op hetvliegtuig? Daar heb ik geen internetverbinding!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In een ipad past geen sd kaart. Een portable nas zend zn eigen wifi netwerk uit, is geen internetverbinding nodig.
Maar of dat dan toegestaan is in het vliegtuig denk ik eigenlijk ook niet..