mijn toetsenbord plakt doordat ik er icetea op heb laten vallen. wat moet ik doen?

de toetsen plakken als ik de indruk, het toetsenbord doet het nog prima maar de toetsen gaan moeilijker naar beneden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er bestaan hoezen om je toetsenbord te beschermen tegen dit soort ongelukjes, je kunt je toetsenbord dan nog gewoon gebruiken. Misschien is dat ook een oplossing voor je plakkende toetsenbord.

Antwoorden (2)

Een paar druppels afwasmiddel op een tissue doen, daarmee de toetsen insmeren. Vervolgens met een met kraanwater een beetje natgemaakte tissue ze schoonvegen. Eventueel tenslotte nog navegen met een droge derde tissue.
Amadea
8 jaar geleden
Je toetsen plakken aan de onderkant.
De bovenkant afpoetsen werkt niet. Het best kun je het toetsenbord open maken en de toetsen wassen.
Hier vind je een duidelijk instructiefilmpje over hoe je het kunt doen.
http://www.techzine.nl/tutorials/5/hoe-je-toetsenbord-schoon-te-maken.html