hoe sluit ik een led strip op de driver aan?

Zoals op foto te zien heb ik 8 ingangen op de driver. Ik heb vier snoeren, een blauwe en een bruine van het snoer naar stopcontact. En een zwarte en rode naar de ledstrip. Kloot het dat zwart plus is en rood min? En klopt het dat blauw in out moet en bruin in in?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welke foto? Graag erbij plaatsen zodat we een correct antwoord kunnen geven :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Rood = Plus +
Zwart = Min -
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste Timh79, de foto is bijgevoegd ondertussen.
Beste Freekfluweel, dankjewel, dan is het zoals op de foto goed gegaan neem ik aan. (Ik ben nogal huiverig omdat het de vorige keer fout ging)

Antwoorden (1)

De primaire kant zit niet goed vanuit de orientatie van de foto moet je de twee onderste aansluitingen pakken, en niet de middelste.
En dan is aan de secundaire kant + boven en - beneden precies zoals je het nu gedaan hebt.

Zie: http://www.qualitron.eu/media/pdf/catalogo/Istruzioni_Alimentatori_universale.pdf
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit antwoord is helemaal juist! Zo komt het goed.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank voor je antwoord! Ik heb nu het blauwe en bruine draadje in de onderste twee aansluitingen gedaan (beide "IN") Want ik neem aan dat rechts de primaire kant is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"neem aan dat rechts de primaire kant is."
Aannames zijn de 'mother of all fuckups"
Ik heb de moeite genomen om je een technische tekening voor je te vinden, gebruik die dan ook! (facepalm)