hoe laat ik de muziek op een wenskaart zonder onderbreking doorlopen?

Ik wil het muziekje van een wenskaart constant laten lopen.
Het muziekje schakelt nu na ongeveer een halve minuut uit. Als ik het aan-uit schakelaartje even oplicht, dan gaat hij weer een halve minuut afspelen en stopt dan weer.
Valt er een weerstandje of zoiets uit te schakelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, want het is zo gemaakt dat de batterij niet in 1 keer leeg raakt en er tijden van genoten kan worden. En dat druist in tegen jouw idee.