TomTom Start 5 inch, hoe stel ik hier bij de rijpijl in zodat die met de punt naar boven blijft wijzen?

De driehoek van de rijpijl wijst alle kanten op het scherm en blijft niet vast staan zodat de driehoekspijl die de rijrichting aan geeft altijd naar boven wijst, maar hij draait mee met de landkaart soms wijst hij met de punt naar links en dan naar rechts ook wijst hel wel van boven naar beneden zodat als je rijdt je anders om moet denken voor afslagen omdat de landkaart dan ondersteboven staat, kun je deze pijl vast zetten zodat de punt altijd naar boven wijst?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je hebt nu voor de optie dat de pijlpunt altijd naar het noorden wijst gekozen dat moet veranderd worden in pijlpunt naar de rijrichting wijzen. ofzoiets, ik heb al heel lang geen TomTom meer gehad maar je moet iig altijd naar het noorden uitvinken