Ik wil een beamer aansluiten op een pc en een ps4 . maar ik heb maar een hdmi ingang , hoe doe ik dit?

Ik heb zelf al wat rond lopen zoeken en heb bijv. dit gevonden
http://www.allekabels.nl/hdmi-schakelaar/1780/1082914/2-poorts-hdmi-13-schakelaar.html?gclid=CjwKEAiAxfu1BRDF2cfnoPyB9jESJADF-MdJ39h-9FQAFruizcIrzGHfw7yzkQAx4ggDg6LbZY3V8hoCSNjw_wcB

Of deze met ingebouwde versterker..
https://www.kabeldirect.nl/2-poorts-hdmi-splitter.html?gclid=CjwKEAiAxfu1BRDF2cfnoPyB9jESJADF-MdJcbxw3B9-qf6e7MHNw2qKAefvYjkB74cmnRBIutmieBoCh1Lw_wcB

Heeft hier iemand ervaring mee? of weet je een betere manier?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

kijk eens bij de action daar ligt, heel voordelig, een hdmi 3 weg splittertje
(kan hem even niet in de folder vinden)
maar is vast wel te vinden (7 euro ???)
Als zowel je pc en ps4 en hdmi aansluiting hebben, ben je klaar
vergeet niet 1 extra hdmi kabel te kopen

VGA is waarschijnlijk geen optie hier tenzij de beamer ook vga heeft ?
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De beamer heeft ook VGA , maar dan heb je denk ik kwaliteitsverlies? hebben beide een hdmi aansluiting , maar zat te denken hoe ik dat ga doen
capthavoc
8 jaar geleden
VGA is inderdaad minder
maar of dat voor de beamer iets uitmaakt, denk het eigenlijk niet. vraag is alleen of je een lange kabel lengte nodig hebt dan is het wellicht beter versterkt te gaan ? die action splitter gebruik ik zelf voor monitors op zeg maar normale lengte kabel Die action splitter heeft wel een usb voeding maar weet niet of je dat signaal versterker mag noemen of dat het enkel is voor de remote die er bij zit