Weet iemand welk type knopcel er in mijn vertaalcomputer 8K DATA TRANSLATOR moet?

Ik heb deze 2dehands gekocht maar nergens zie ik info welke batterij erin moet.
Het zijn wel knopcellen maar hoeveel Volt en mAH weet ik niet.
ik vertrek 7 juni naar Spanje en wil de translator daar gebruiken...

Picture for question
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om het type knopcel te achterhalen dat in je vertaalcomputer 8K DATA TRANSLATOR moet, kun je het beste de handleiding van het apparaat raadplegen. Als je deze niet meer hebt, kun je online zoeken naar de handleiding of contact opnemen met de fabrikant.
Bronnen:
4 maanden geleden