Is het mogelijk om gedownloade games en content van een Xbox 360 naar een andere Xbox 360 over te zetten?

Dit vanwege de aanschaf van een nieuwe Xbox 360.
Is de harde schijf misschien over te zetten?

Toegevoegd na 3 uur:
Zijn er ook manieren om de bestanden over te zetten van de ene harde schijf naar de andere?
De eerste is 20gb, de nieuwe 250...
De voorkeur gaat dus natuurlijk uit naar het gebruiken van de nieuwe harde schijf.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er staat harde schijf verwisselbaar op, dus dat kan.
Hoe, ik heb geen idee

Antwoorden (3)

Als het goed is staat er in de gebruikershandleiding een "how to" om de harde schijf te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit is zeker mogelijk.
Wij hadden thuis een Xbox 360 die defect was (Red Ring of Death)
De harde schijf moesten we er uit halen, en de kapotte Xbox terugsturen.
Nadat we een nieuwe Xbox terug kregen, konden we zo de harde schijf insteken en alles was weer terug :D

Al je data wordt opgeslagen op de harde schijf, of op een memory card (afhankelijk van welke Xbox je hebt). Je kunt dit dus zo uitwisselen.

Toegevoegd na 52 seconden:
Hier staan instructies hoe je de harde schijf er uit haalt: http://support.microsoft.com/kb/906204
Kimath
13 jaar geleden
Als het goed is kun je gedownloade content waar je ooit voor heb betaald en gedownload opnieuw downloaden zonder te betalen. En als je tegenwoordig een losse harde schijf koopt zit er een kabeltje bij die data kan overzetten van je ene harde schijf naar de ander.