Is het mogelijk om op de PS3 uitzending gemist (bijv RTL/SBS) terug te kijken?

M'n Playstation 3 is aangesloten op WiFi. Ik kan gewoon op internet en dus ook op de website van RTL gemist. Maar hij speelt geen video's af. Bovendien wordt de website ook niet geheel geladen.

Mocht het mogelijk zijn om RTL Gemist op PS3 te kijken, hoe doe ik dit dan (welke software moet ik downloaden bijvoorbeeld)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

Ik denk niet dat dit mogelijk is, eerlijk gezegd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,sony is wel bezig met gesprekken met diverse omroepen om te kijken of het haalbaar is, aangezien ze van de ps3 een full multimedia apparaat willen maken (dus ook gewoon online tv,video's youtube enz)
Ze zitten nog met het probleem van de licenties.

Het zal nog wel even duren,maar het komt er wel aan !