NDS games op flash kaart zetten?

Op de nintendo ds lite:

Staat er wel een icoontje maar als ik hem open werkt het spel niet.

Op de nintendo ds i:
Werkt het spel correct.
---
Ik denk dat het te maken heeft met een nds.sav bestand soms (bij de nieuwe spellen) is deze er niet bij geleverd.

Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een kaart voor de dsi werkt niet op een ds lite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit klopt deels kijk de nds.sav bestandstypes worden inderdaad gebruikt bij de nieuwe spellen. Maar je hebt een vhs.vid nodig om deze spellen op je nintendo ds lite af te spelen. Daarbij moet je voor de installatie van deze vhs.vid je flashkaart formateren naar Fat 23. overigens geadviseerd word hierbij een flashkaart van 156 mb te gebruiken. Dan zou je de nds games gewoon moeten kunnen spelen.