Xbox 360 Corrupt Profile??

Heey, ik heb vandaag een nieuwe xbox gekocht en wou van de oude xdoos arcade mn profile en save games overzetten. Van het 256mb memory kaartje naar m'n nieuwe xbox met harddrive. Ik heb een USB stick geformateerd en daar mn profile en games gezet, als ik hem nu in de USB ingang van mn nieuwe xbox duw en het wil "Moven" naar mn harddrive geeft die aan dat het een "Corrupt Profile" is en ik het niet kan overzetten. :S Iemand een oplossing hiervoor ik heb geen xbox live acount? Het is zwaar klote want als het niet lukt kan ik alles opnieuw gaan uitspelen en ben ik mn achievements kwijt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volg deze stappen als je internet hebt op je xbox
1) Ga met je xbox op Live gratis, niet de betaalde maar de silver
2) Als je dat gedaan hebt dan ga je van de oude xbox af.
3) Ga nu naar je nieuwe xbox en zet daar internet aan, nu ga je naar recover profile en type je je emailadres + wachtwoord.
4) Je moet effe geduld hebben want hij is je profiel aant laden.
5) Klaar!

Voor savegames op je nieuwe xbox te zetten volg deze stappen
1) Ga op je oude xbox naar System Settings en ga naar games, dan doe je je USB insteken en zet je zoveel mogelijk savegames erop
2) Ga naar je nieuwe xbox en dan weer System Settings en dan naar USB en dan kies je een game en remove je die naar de HDD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

K zou eerst eens even een Xbox live acc aanmaken Want dan heb je al meer info over je Xbox live en je vorige accounts die je ooit hebt aangemaakt. Endan kan je als 't goed is ook na je geheuge stick toegaan en daar je Profiel aanklikken om te
" loaden" naar je profiel Had eerst het zelfde probleem en is zo weer op gelost hopelijk heb je erwat aan !?

Suc6