De freerecordshop verkoopt momenteel nog Xbox 360 4gb voor 100 euro en de 250 gb voor 130 euro. Ze zijn bijna overal uitverkocht, maar ik hoor her en der dat iemand ze nog heeft kunnen bemachtigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou hem bij game mania kopen ik koop daar al 5 jaar mijn spellen en spelcomputers en daar heb je 3 jaar lang garantie en als je hem 2de hands koopt hoef je niet bang te zijn dat ie kapot kan gaan ze kijken hem helemaal na van moertje tot boutje ik zou daar eens langsgaan

veel succses met het zoeken van een xbox360