Bij Wehkamp, Playstation 4 komt er ook aan bij Wehkamp.
Denk er wel aan dat je bijna het dubbele gaat betalen als je in termijnen betaald, er komt een enorm bedrag aan rente bij. Ik vind dit niet verstandig om te doen, maar het is jouw keus, of je het wel of niet doet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geld lenen kost geld! :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb het even geprobeerd, maar het valt nog mee. Bij een bedrag van 300 eu krijg je 1% tot 30% meer kosten (afhankelijk van het aantal termijnen). (1% moet je wel in 2 keer betalen). Leuk om even met die slider te knoeien. Niet dat ik er een voorstander van ben maar het dubbele is het in dit geval niet (zover ik het begrijp).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je betaald iedere keer rente over het nog openstaande bedrag. Dus als je 20 euro afbetaald, dan betaal je rente over het resterende bedrag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik trek gewoon het originele bedrag af van het "totaal te betalen" bedrag en geef dat verschil weer als een percentage van het originele bedrag. Het jaarrente bedrag is overigens ook maar 15% dus als je onder de twee jaar blijft zal je ook snel onder de 30% blijven. Kijk zelf maar naar wat er gebeurd bij die schuif, bij iets van vergelijkbare waarde.