Kan een Wii U op speakers worden aangesloten?

Bijvoorbeeld een los setje boxen met aux aansluiting

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Dat kan als volgt:

1. Trek het gele snoer van het AV-snoer zachtjes los van de twee audiosnoeren (rood en wit). Steek de gele stekker in de video-ingang van de tv of videorecorder (VCR).
2. Zoek een stel vrije geluidsingangen (links en rechts) op je stero-installatie. Maak GEEN gebruik van zogeheten 'Phono'-ingangen.
3. Steek de witte stekker in de linker geluidsingang van je stereo-installatie. Steek de rode stekker in de linker geluidsingang van je stereo-installatie.
4. Stel de invoerkeuze van de stereo-installatie in op het juiste signaal, zodat deze overeenstemt met de naam van de gebruikte geluidsingangen. Als je de audiostekkers bijvoorbeeld in de AUX-aansluiting hebt gestoken, moet je de stereo-installatie instellen op AUX of 'auxiliary'.
5. Sluit de Wii-voeding aan op de achterkant van het Wii-systeem. Steek de stekker van de Wii-voeding in het stopcontact.
6. Zet het Wii-systeem aan.
7. Zet de tv of VCR aan en zoek de invoerkeuze. Deze kan onder andere een van de volgende namen hebben: 'Input Select', 'AUX', 'Line', 'Line In', 'Input', 'Source', 'Select', 'In' of 'EXT'. Kies de juiste invoerinstelling om het Nintendo-spel weer te geven.

Let op: als je een VCR gebruikt, dien je de TV/VCR-knop van de VCR in te stellen op VCR. Dit doe je door een film in de VCR te stoppen, op 'play' te drukken en vervolgens op 'stop'.

Het spel zou nu te zien moeten zijn op de tv en het geluid hoort uit de luidsprekers van de stereo-installatie te komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is op een stereo maar ik bedoelde op een los setje boxen die je bijvoorbeeld op je mobiel kan aansluiten doormiddel van AUX ( groen stekkertje)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al je ergens zo'n verloop kan krijgen:
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/376186952/Female-3-5mm-Plug-to-2-RCA-AV-Female-Jack-Converter-Adapter-Audio-Cable.jpg