Kan spiritus op het plastic van een ps3 controller?

Ik wil met wattenstaafjes de binnenkant van mijn controller schoonmaken omdat hij uit zichzelf knopjes indrukt. In een filmpje op YouTube stond dat je dit met wattenstaafjes met alcohol eraan moet doen. Maar ik heb geen alcohol. Dus mijn vraag is: Kun je de binnenkant van je ps3 controller ( knopjes en schakelaars) met spiritus schoonmaken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Spiritus is een vorm van alcohol. Ik zou uitkijken met prints zoals bovenop de knoppen en aan de buitenkant van de controller. Binnen zal het vast geen kwaad kunnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee...niet doen...dat kan niet.
Koop cockpit spray voor t dash bord van autoos enzo.
Of eventueel gewoon allesreiniger of cilitbang of hoe dat ook heet..maar nooit spiritus ofzo !!!