wat moet ik doen als mijn graphics slecht zijn op advace warfare?

mijn graphics zijn slecht op advace warfare wat moet ik doen

Toegevoegd na 1 uur:
mijn graphics zijn slecht op de ps3 wat moet ik doen

Toegevoegd na 1 uur:
mijn graphics zijn slecht op de ps3 wat moet ik doen

Toegevoegd na 1 uur:
mijn graphics zijn slecht op de ps3 wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een PS4 of PC kopen. De graphics van een PS3 staan vast. Of bedoel je dat je renderfouten ziet? Bijvoorbeeld door oververhitting van de videokaart?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Renderfouten zijn alleen goed bij Assassin's Creed, als de animus een virus bevat :'D Maar even serieus dit zou het kunnen zijn. +1!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh ik mag geen +1 doen. Maakt niet uit
Het is niet mogelijk om de grafische hardware in de PS3 aan te passen. Hierdoor is het ook niet mogelijk om de grafische instellingen in een game aan te passen. Studio's produceren de games als het goed is inmiddels zo dat ze het maximale van de hardware vragen.

COD is een actiegame waarbij een hoge framerate enorm belangrijk is om een goede gameplay ervaring te bieden. Om de framerate hoog te houden, worden grafische details verminderd. Vooral in het multiplayer deel van het spel. In single player gaat nog veel grafische kracht naar mooie explosies. Iets dat niet relevant is in een online game.

Je spel is dus zoals het is en daar valt op de PS3 niets aan te doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt helemaal. Ik zou +1 willen doen maar ik ben nog maar level 1 :)