Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik doen als mijn graphics slecht zijn op advace warfare?

mijn graphics zijn slecht op advace warfare wat moet ik doen

Toegevoegd na 1 uur:
mijn graphics zijn slecht op de ps3 wat moet ik doen

Toegevoegd na 1 uur:
mijn graphics zijn slecht op de ps3 wat moet ik doen

Toegevoegd na 1 uur:
mijn graphics zijn slecht op de ps3 wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
904

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een PS4 of PC kopen. De graphics van een PS3 staan vast. Of bedoel je dat je renderfouten ziet? Bijvoorbeeld door oververhitting van de videokaart?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Renderfouten zijn alleen goed bij Assassin's Creed, als de animus een virus bevat :'D Maar even serieus dit zou het kunnen zijn. +1!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh ik mag geen +1 doen. Maakt niet uit
Het is niet mogelijk om de grafische hardware in de PS3 aan te passen. Hierdoor is het ook niet mogelijk om de grafische instellingen in een game aan te passen. Studio's produceren de games als het goed is inmiddels zo dat ze het maximale van de hardware vragen.

COD is een actiegame waarbij een hoge framerate enorm belangrijk is om een goede gameplay ervaring te bieden. Om de framerate hoog te houden, worden grafische details verminderd. Vooral in het multiplayer deel van het spel. In single player gaat nog veel grafische kracht naar mooie explosies. Iets dat niet relevant is in een online game.

Je spel is dus zoals het is en daar valt op de PS3 niets aan te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt helemaal. Ik zou +1 willen doen maar ik ben nog maar level 1 :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding