Mijn Xbox One voeding blijft geluid maken terwijl ik de Xbox uit heb, hoe kan dit?

vraag spreekt voorzich.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (2)

Je Xbox One staat nooit uit, hij blijft altijd aan staan, maar staat dan op een soort standby stand. Als het goed is kun je ook met spraak je Xbox aanzetten, je zult zien dat hij daar op reageert.

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik vond onderstaande info nog: To turn off your Xbox One console:
•Touch the Xbox button on the front of your Xbox One console.
•Press and hold down the Xbox button on your wireless controller until the Off menu is displayed. Then select the option to turn off the controller or turn off your console.
•Press the Menu button on your controller, select Settings, select Power and Start, and then turn off the console.
•Say “Xbox, turn off,” and then select Yes.

Depending on the power mode that’s configured on your Xbox One, your console will go into Instant-On power mode or turn completely off.

Je console staat waarschijnlijk op instant on modus, hier kun je vinden hoe je het aan kunt passen naar energy saving modus: http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/learn-about-power-modes
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb er geen kinect bij. Ik vind het echt irritant als ik ga slapen. En om nu elke keer de stekker er weer in en uit te doen vind ik ook zo wat... Is dit niet ergens aan te passen?
Ritsuka
9 jaar geleden
ik heb mijn antwoord uitgebreid, zie de link er in
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dankjewel, is het schadelijk voor de xbox als ik dit doe of is dat geen probleem?
Ritsuka
9 jaar geleden
Je zet gewoon je Xbox op energy saving modus ipv instant on modus, met instructies van de officiele site. Dit is gewoon een functie van het apparaat.
Heel even een vraagje heb je jou voeding (PSU) besteld bij een webshop? Of zat hij bij de orginele Xbox One? Als je hem via een webshop hebt bestelt dan is er een zeer grote kans dat het een neppe is. Je kan via Microsoft een echte bestellen.
Als dit niet het geval is dan kun je bij Instellingen, -> systeem -> aan/uit opties -> Engeriebesparing aan zetten.