Wat te doen bij de foutmelding 80010514 op de ps3?

Ik heb fifa 15 geïnstalleerd op de ps3 maar als ik het spel start krijg ik de melding 80010514. Andere spellen werken we gewoon behalve fifa 15, ik heb het bestandssysteem al een hersteld maar dit hielp niet. Soms krijg kk de melding niet maar loopt hij uiteindelijk vast op het startmenu van fifa 15.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op een andere ps3 console werkt deze fifa 15 disc wel gewoon.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Op internet worden diverse oorzaken aangeduid voor dit probleem.
#1 Een vuile lens van de BluRay speler
#2 Een corrupt filesysteem(mede veroozaakt door het slecht lezen van het schijfje?)

Oplossing voor #2 staat als Youtube instructie hierrrr:
https://www.youtube.com/watch?v=r_9s2FprhNk