waar kan ik een Stereo Splitter Kabel vrouwelijk naar RCA (3,5mm) kopen ?

Ik heb een gaming headphone . Namelijk de turtle beach px22.
Maar mijn neef kwam uit bij mij spelen en verloor bij een match fifa :P
Dus trok hij aan de kabel waardoor die brak.
ik kan hem niet bestellen op de officieel website. Weet iemand waar ik deze ka kopen in webshop of online dezelfde ? Of bijna dezelfde.
Dank u alvast voor het antwoorden.
Ps: dit is de website
http://nl.turtlebeach.com/product-detail/cables-parts/35mm-female-to-rca-stereo-splitter-cable/99

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Op allekabels.nl kun je deze en honderden andere kabels en verlopen aanschaffen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank u ik zal nu kijken
In elke betere elektronica winkel.