of mijn tv komt sindskort geen signaal te staan terwijl ik mijn ps3 gewoon aangesloten heb wat kan ik eraan doen?

Als ik mijn ps3 aansluit op de tv komt er geen signaal te staan ik heb het al geprobeerd via hdmi en die gekleurde draden en op andere tv's maar hij werkt daar ook niet op.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelfde probleem als je vorige vraag. Update mislukt is je probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar kun je daaraan doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een nieuwe kopen. Of tweedehands.

Antwoorden (1)

Het kan zijn de je video kaart is door gebrand?
Het is ook mogelijk dat je instellingen op je ps verkeerd staan ingesteld maar doordat je het op andere tvs hebt geprobeerd lijkt dit niet het probleem.

Een andere oorzaak kan zijn dat je import van de playstation beschadigd is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat moet ik doen als het een van die dingen zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar kun je een nieuw video kaart kopen of import maken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En hoe kom je er achter wat kapot is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Videokaart(GPU) is geen los te halen onderdeel. Import?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar Als dat de oorzaak is (de videokaart) wat moet ik dan doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nieuwe kopen.