heb je een code nodig om online te kunnen spelen ? (tweedehands, PS4)

Ik ben namelijk van plan om FIFA 15 tweedehands te kopen voor de PS4, maar kun je dan gewoon gebruik maken van alle online functionaliteiten of heb je een nieuwe code nodig? En zo ja, hoe kom ik hieraan? Ik lees hier namelijk veel tegenstrijdige berichten over.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet dat deze vraag wel eens eerder is gesteld (iets soortgelijks), maar dit is een nieuwe console en we zijn alweer een tijdje verder. Vandaar.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

Ik heb zelf een PS4 en speel fifa15 online. Hiervoor heb ik eerst een PS Plus abonnement moeten afsluiten. Hiervoor betaal ik €15 voor 3 maanden maar je kan ook per jaar betalen.
Ik zet via de creditcard van mijn vader geld op mijn PS account waarna ik met dit geld het PS Plus abonnement betaal; dit wijst zich allemaal zelf.
Er is geen mogelijkheid, los van het feit dat je een nieuw spel zou hebben en 18 dagen gratis krijg, om gratis van de online functies gebruik te maken.

Succes, als je nog vragen hebt zie ik het graag in een reactie!
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe is dit een antwoord op de vraag? Er wordt nergens om gratis gevraagd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja datbwordt impliciet wel gevraagd omdat de PS3 gratis was. Ik begrijp niet waarom Rutge een negatieve reactie krijgt. Hij is duidelijk ervaringsdeskundige en heeft gelijk.
Je hebt geen code nodig voor Fifa15 op de PS4. Wel moet je PS+ aanschaffen om online te kunnen spelen. Dat verschilt per winkel/aanbieding en kost tussen de €30,- en €50,-.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het enige wat je nodig hebt om online te kunnen spelen op Fifa 15:
-Een PSN (PlaystationNetwork) account. (Gratis)
-Een Origin account. (Gratis)
-En een PlaystationPlus account, 15,- Per maand of 50,- Per jaar (Alleen op PS4)
Als je met een vriend wilt spelen moet je vriend OOK een PS4 hebben.

Toegevoegd na 12 uur:
Ik zei: "15,- Per maand".
Dat klopt niet helemaal.
Want het is 5,- per maand en dat dan 3 Maanden lang.
In totaal dus 15,-

Sorry!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ach sorry....er komt hier toch weer geen enkele reactie of tnx op....