kan ik mijn wii een software update doen nadat ik hem heb laten ombouwen?

als ik een software update wil doen staat er dat het mogelijk is dat mijn wii niet meer funcioneert als ik er ongeoorloofde dingen mee gedaan heb.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Als je je Wii hebt om laten bouwen.......

MAG JE NIET MEER UPDATEN!!

Ik heb mijn zelf gesoftmod, want meer dan dat is het niet (ombouwen kan ik het noemen, kwestie van een paar bestanden op een USB stick zetten en een hack uitvoeren) en daarna heb ik nooit meer hoeven updaten omdat ik naar de laatste update heb gemod en de Wii nooit meer updates krijgt.

Als je dus op de een of andere manier moet updaten hebben ze het niet goed gedaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan het? Ja!
Is het slim? Nee, want een nieuwe versie van de software vervangt de versie van de software die omgebouwd/gehackt is. Je raakt de ombouwfunctionaliteit dus kwijt, maar je Wii zal nog gewoon werken.