Hoe kom bij de Sims 2 af van wazige poppetjes?

Hey,
Sinds kort heb ik er erg snel last van wazige poppetjes bij de Sims 2.
Normaal gesproken worden ze na een tijdje met filmen en interacties laten uitvoeren ook wel wazig maar nooit zo snel.
Ik weet niet wat ik aan het probleem kan doen maar omdat ik met de Sims 2 filmpjes maak is het nou niet bepaalt prettig dat ze er steeds wazig uit gaan zien. Om het te laten zien hoe een wazig poppetje eruit ziet heb ik even een foto ervan genomen om te kunnen zien wat ik bedoel.

Een paar kleine dingen om alvast te weten:
1: Ik heb al meer ruimte gemaakt op de schijf omdat ik dacht dat daar heb probleem lag. Nadat ik een uitbreidingspakket had verwijderd was er niks verandert.
2: Ik heb alle downloads verwijderd die risico's met zich mee konden brengen maar dat hielp ook niet echt.
3: Mijn computer is al redelijk oud en komt uit 2004.

Ik weet verder niet of het aan de graphics card kan liggen. Ik weet daar niet echt veel over maar ik hoop dat iemand weet wat het probleem kan zijn.
Alvast hartelijk dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
ik zie geen foto, upload deze eens ergens op een site als www.tinypic.com
Afbeeldingen uploaden werkt hier al een tijdje niet zo goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wij zijn ook benieuwd. We kunnen ons geen wazige sims voorstellen. Hoe precies wazig? En wat bedoel je met 'een tijdje met filmen'? Als je een nieuw spel begint, ziet alles er dan nog goed uit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de link van de site. Heb de foto nu wel geupload. Ik dacht eerst dat ik hem erbij had gedaan bij afbeelding plaatsen maar dat was toch niet gelukt. En met filmen bedoel ik met een ingebouwde camera in het spel. Met de camera kun je beelden opnemen. Ik plaats anders wel een link hoe een filmpje gemaakt met sims eruit ziet. Afbeelding wazige sim: [IMG]http://i59.tinypic.com/2zgcizn.jpg[/IMG] Filmpje gemaakt met sims: https://www.youtube.com/watch?v=JgjjEyOslg4 P.S. de link is van een filmpje dat ik zelf een tijdje geleden heb gemaakt met sims. Je kunt er ook op zien dat de poppetjes er over het algemeen niet zo wazig uit zien zoals die van het poppetje op de foto.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okido, dat van het filmpje dacht ik al maar dat soort filmen zou geen invloed moeten hebben op de weergave van het spel.
Wij denken dat het ligt aan de downloads die je hebt gebruikt voor de sim in de foto. Alles is scherp, alleen de oogkleur en het shirt met halssnoer zijn mis. Wat gebeurt er als je speelt met originele kleding en zo? Of i.i.g. andere downloads?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik de kleren uit het spel zelf gebruik dan krijg ik hetzelfde effect dit geldt ook voor de make-up voor de sim van het spel zelf. Bij gedownloade accesoires, ogen, make-up, huid enzovoort heb ik dit. Het verschil ligt hem denk ik dus niet echt in de downloads. Het zijn trouwens ook geen downloads die risico met zich meebrengen. Dat heb ik al gecontroleerd. Kan het misschien anders aan de graphics card liggen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
We dachten niet aan risico-downloads (dat zijn sowieso meestal de game-mods) maar aan de kwaliteit ervan. Kleding wordt in Bodyshop gemaakt met een een fotobewerkingsprogramma, resolutie en detail kan daarvan afhangen.
Laatste idee: heb je onlangs iets aangepast in de beeldschermopties? Detail sim/voorwerp, grafische effecten of texturedetails of zo? Het helpt om die zo hoog mogelijk te zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, die heb ik al heel lang op hoge kwaliteit staan dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Installeer het spel opnieuw, als je dat niet wilt dan is er waarschijnlijk weinig aan te doen.

Antwoorden (1)

Misschien zit de map met Sims 2 clipjes al vol dat ze van een lagere kwaliteit worden gemaakt om in-game lag te voorkomen? De clipjes die je al geupload hebt kan je beter denk ik verwijderen uit de map, want daar heb je nu niks meer aan. Ik heb dit spel zelf al een lange tijd niet meer op mijn PC staan. Dus ik weet niet waar die map zou moeten zijn.

Maar van een recorder uit zo'n oude game moet je niet veel verwachten. Is het misschien handig om een recorder te downloaden?
OBS is wel een handige recorder. Maar het is een beetje ingewikkeld. Maar het werkt perfect, en het is gratis. https://obsproject.com/

Er zijn ook wat simpelere recorders zoals http://www.bandicam.com/nl/ . Maar dan zie je bij de gratis versie altijd Bandicam.com bovenaan de video staan. Maar het is wel HD. En dan zul je het probleem vast niet meer hebben!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het ligt niet aan de recorder zelf. In het spel zelf zonder de filmbeelden zien de poppetjes er ook wazig uit. Het ligt niet aan de ingebouwde camera die heb ik bij instellingen op een hoge kwaliteit gezet. Link filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=JgjjEyOslg4 Ik heb hier anders de link van een filmpje dat ik een jaar geleden heb gemaakt met sims toen de kleding er nog niet zo snel wazig uitzag. En dat heb ik gefilmd met de ingebouwde camera dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik heb nog 1 ander idee en dat is de graphics card ik weet niet of het daar aan kan liggen want daar is nooit naar gekeken. Mijn computer is trouwens ook al best oud uit 2004 komt hij. Misschien kun je daar iets mee.