Kan je een ps plus account op meerdere playstations gebruiken?

Om het wat duidelijker te maken: Mijn vriend heeft een ps plus account, als ik daar ook mee zou inloggen, zouden we dan samen op (bijvoorbeeld) GTA5 online kunnen? Of kan dat niet? Bedankt voor de antwoorden!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Je vraag is wat vreemd gesteld, althans in de toelichting.

Ja je kan op meerdere Playstations inloggen.
Je kan niet met meerdere accounts tegelijk inloggen op een Playstation.
Je kan GTA V niet offline multiplayer(splitscreen) spelen.

Dus wat je wil kan niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry, het is niet goed uitgelegd, maar ik heb zelf ook een ps4. Hij ook. Als we beiden op 1 ps plus account zouden inloggen, zouden we dan online kunnen spelen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, je moet allebei je eigen account hebben. Je kan niet twee keer met eenzelfde account inloggen (dat is bijna voor alles zo).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Anders zou de hele wereld gratis op een account inloggen (althans 1 persoon betaalt en de rest logt in op zijn gegevens).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!